Новини
2016-06-30
Приватна садиба під ключ. Частина 2Доброго часу доби, шановне товариство. Зара...
Детальніше2016-05-12
Приватна садиба під ключ! Частина 1Доброго дня шановні відвідувачі сайту. Сього...
Детальніше2015-07-28
Як заощадити на енергозбереженні?Доброго часу доби шановні відвідувачі нашого...
Детальнішедверна вхідна група
Дверна вхідна група - показник престижу торгових і бізнес - центрів. Перед тим, як відвідувачі входять в який-небудь торговий, або бізнес - центр, вони звертають увагу на фасад будівлі, в якій він розміщується, і безпосередньо на оформлення самого входу в нього. Якість виконання і зовнішня привабливість цих двох архітектурних частин у великій мірі формують перше враження про те, що ж чекає покупця, або клієнта всередині. Саме тому так важливо, щоб зовнішній вигляд будівлі був ретельно продуманий, адже він повинен робити сприятливе враження на потенційних партнерів і клієнтів.
Вхідна група в будівлі високого класу - це щось більше, ніж просто вхідні двері. Вона включає в себе не тільки двері і тамбур, а й вестибюль, який повинен містити в собі масу функціональних зон: кімнати очікування, рекреаційні місця для персоналу бізнес - центру та його гостей, ліфтової хол, а також різні інформаційні стенди і численні системи безпеки.
Необхідно відзначити, що між вхідними групами в бізнес - центр і торговий комплекс існують кардинальні відмінності. Різниця полягає не тільки в архітектурному підході, масштабах, використовуваних матеріалах, а й у самому смисловому призначення вхідної групи. У торговому комплексі це двері, що обмежують тамбур, і вестибюль, перехідний в торговий зал, або зовсім з ним зливається. У даному випадку вестибюль виконує функцію рекламної площі, його завдання - максимально інформувати потенційного покупця про те, що він може знайти в комплексі.