Магазин

Дверна вхідна група, вхідні двері для магазинів та ресторанів

dverna-vxidna-grupa2

Дверна вхідна група – показник престижу торгових і бізнес – центрів. Перед тим, як відвідувачі входять в який-небудь торговий, або бізнес – центр, вони звертають увагу на фасад будівлі, в якій він розміщується, і безпосередньо на оформлення самого входу в нього. Якість виконання і зовнішня привабливість цих двох архітектурних частин у великій мірі формують перше враження про те, що ж чекає покупця, або клієнта всередині. Саме тому так важливо, щоб зовнішній вигляд будівлі був ретельно продуманий, адже він повинен робити сприятливе враження на потенційних партнерів і клієнтів.

Вхідна група в будівлі високого класу – це щось більше, ніж просто вхідні двері. Вона включає в себе не тільки двері і тамбур, а й вестибюль, який повинен містити в собі масу функціональних зон: кімнати очікування, рекреаційні місця для персоналу бізнес – центру та його гостей, ліфтової хол, а також різні інформаційні стенди і численні системи безпеки.

Необхідно відзначити, що між вхідними групами в бізнес – центр і торговий комплекс існують кардинальні відмінності. Різниця полягає не тільки в архітектурному підході, масштабах, використовуваних матеріалах, а й у самому смисловому призначення вхідної групи. У торговому комплексі це двері, що обмежують тамбур, і вестибюль, перехідний в торговий зал, або зовсім з ним зливається. У даному випадку вестибюль виконує функцію рекламної площі, його завдання – максимально інформувати потенційного покупця про те, що він може знайти в комплексі.

 

Записатися на замір

 





×
Передзвоніть мені

 



×